Friday 27 January 2012

ANAK


Aku ada seorang anak lelaki nama die Muhammad Aisy Qayyim,bulan depan die nak masuk 2 tahun,rasa macam sekejap jer die da besar tapi die masih lagi baby aku.Walaupun die dah nak masuk 2 tahun,tapi die xbyk cakap lagi,aku memang la risau..Orang kata kalu budak cepat berjalan,memang akan lambat bercakap tapi entahla,orang cakap kan..macam-macam bole jadi.Aku sangat-sangat paranoid dengan anak,lagi-lagi bila die sakit.Memang tak senang ati dibuatnya,kejap-kejap aku akan check suhu die sampai hubby pun membebel.Bahaya kan kalu demam panas sangat,Kalu die jatuh aku panic sampai sibuk nak bawa pergi clinic,padahal sikit jer,anak lelaki nie nakal die lain macam sikit.Soal pemakanan aku ni cerewet jugak sebab aku xnak die makan makanan yang tak berkhasiat macam gula-gula,sangatla aku tak suka nak bagi..Xelok untuk gigi die kan..hihihi tapi nasib baik la anak aku ni dijaga oleh ibu ku yg tercinta,so aku relax dan tak risau sangat,kalau hantar kat nursery,macam-macam boleh jadi..Aku tak percaya org lain jaga anak aku selain keluarga sendiri.Orang mesti ingat aku nie cerewet pasal anak,hihihi maybe dah perangai aku macam ni kot,terlalu berhati-hati pasal anak.Yela ingat senang ker nak dapat anak nie,dala masa pregnant dengan morning sickness yang amat teruk sampai berhenti kerja,bersalin plak berhari-hari duk kt hospital.So kesimpulan nyer aku ni terlalu sayang anak dan xde sape bole jaga die selain aku,hubby dan ibu.

2 comments:

  1. mulut dia bising x nad?
    patutnye da start bising2 da ni..
    xpela.. mebi dia pemalu..
    hehehehe..
    yep.. mengandung..
    bersalin..
    sampai nak menjaga penatttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulut die bising gak suzy,tp ble pandang masa die tgh ckp,die trus diam..geram jer..tp die paham ape yg kita ckp ngn die..ape kita suh bt,sume die tau..die brt mulut kot..

      Delete