Friday 11 May 2012

K.E.B.O.S.A.N.A.N

Hihi sebenarnya aku memang tengah bosan,kerja melambak tapi aku malas nak buat..mood macam nak bercuti jer.Aku keja bahagian retail nie dalam 2 tahun,aku suka keje company nie sebab boleh pakai jeans,t-shirt,selipar dan tak perlu formal sangat.Kat opis ni aku ada 4 org membe yang paling rapat,yang lain-lain tu rapat jugak,tp yg 4 orang ni special skit,sebab dorg la tempat untuk luahkan segala perasaan dan dorg nie sangat cool,macam-macam perangai.Aku memang selesa bila ngan dorg.Hopefully korg sume xboring ngn aku ek..Tak tau nak tulis per lagi  nie..mehla layan pic membe-membe opis aku nih..


 Aku & Ayu


 Ayu & Hanim


 Nik , Ayu & Hanim


Aku & Fiza


dorg la membe-membe paling sporting,kecoh,baik hati..paling best sekali korang selalu ceriakan suasana mase lunch..SAYANG KORANG SUME..

No comments:

Post a Comment